Rabu, 18 Januari 2012

Aku Terasa Ingin berlari~~...???

Aku ingin lari..

Lari dari segala masalah, lari dari orang lain, lari dari persoalan yang ditanya, lari dari mengetahui hal  orang lain, lari dari mengenali dan beramah mesra dengan orang lain, lari dari memberikan jawapan, lari dari segalanya..
Aku ingin berlari sejauh-jauh yang mungkin.. aku ingin melarikan diri seorang diri.. biarlah aku sendirian.. aku tidak perlukan sesiapa disisi, aku boleh lakukan seorang diri, aku tahu segalanya, aku ego, pentingkan diri…~~

Sebab..

Kadang aku keliru, dilema, confius, mana satu ni? betul ke salah? , biarlah rahsia?, tapela.. ,cukup da..? berserah semata-mata? …~~ biarla,malas fikir…

Tapi..semua itu buat aku ..

Sedih,.kecewa,.berputus asa,.nak nangis,., nak jerit kuat-kuat,.marah?,. geram, salahkan orang lain?,

Atau  Happy????..

Ntahlaaaaa…

Lau cam2..baik awk.:-

1.       Tanya diri sendiri
2.       Lihat diri sendiri
3.      Perbaiki diri sendiri
4.      Muhasabah diri sendiri
5.      Fikirlaaah sendiri…….

Saya tinggalkan untuk anda jawab sendiri..(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan